Gwarancja najlepszej ceny – Gwarancja tego, że zawsze otrzymasz najlepszą możliwą cenę od Kaffekapslen!

Jak korzystać z gwarancji najlepszej ceny:

Monitorujemy na bieżąco ceny rynkowe sprzedawanych przez nas towarów, aby mieć pewność, że zawsze oferujemy produkty w stałej, niskiej cenie. Jeśli znajdziesz jeden z naszych produktów taniej na stronie konkurencji (przed lub po zakupie na naszej stronie), możesz wysłać nam link do tańszej oferty na adres [email protected] - a my zaoferujemy wówczas taką samą cenę.

 

Regulamin korzystania z gwarancji najlepszej ceny:

Aby można było skorzystać z gwarancji najlepszej ceny, zakup musi spełniać określone warunki
• Gwarancja najlepszej ceny obowiązuje przez 14 dni od złożenia zamówienia.
• Produkt musi być dostępny na stanie na stronie internetowej konkurencji i być identyczny z naszym produktem oraz mieć taką samą lub późniejszą datę ważności niż nasz produkt.
• Cena u konkurencji, w momencie składania zamówienia i podczas sprawdzania jej przez nas, musi być aktualna.
• Gwarancja najlepszej ceny obejmuje wyłącznie ceny w polskich sklepach internetowych, które prowadzą sprzedaż w złotych (zł), tj. nie dotyczy sklepów zagranicznych lub stacjonarnych. Gwarancja najlepszej ceny nie obejmuje sklepów stacjonarnych, ponieważ nie możemy potwierdzić, że jakość towarów w tych sklepach jest taka sama jak oferowana przez nas – np. w odniesieniu do stanu magazynowego i okresu przydatności do spożycia.
• Gwarancja najlepszej ceny nie dotyczy rabatów ilościowych, ofert pakietowych, aukcji lub ofert oferowanych posiadaczom członkostwa, ponieważ nie jest możliwe bezpośrednie porównanie takich cen z naszymi „prostymi” cenami.

 

Jak skorzystać z gwarancji najlepszej ceny:

Po rozpatrzeniu wniosku o zastosowanie gwarancji najlepszej ceny otrzymasz wiadomość od naszego działu obsługi klienta. W przypadku złożonego już zamówienia zwrócimy różnicę. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze złożone, nasz dział obsługi klienta potwierdzi zwrot różnicy po złożeniu zamówienia przez Ciebie.