Obsługa klienta i informacje kontaktowe
Zespół obsługi klienta Kaffekapslen chętnie służy pomocą
Naszym celem jest dbanie, by życie konsumentów kawy w kapsułkach, ziarnistej itp. było ekscytujące i łatwiejsze. Dlatego bardzo ważne jest dla nas, aby nasi klienci mogli łatwo korzystać z naszej strony internetowej do składania zamówień i kontaktować się z naszym działem obsługi klienta w razie pytań.
Wiemy, że pisanie maili lub dzwonienie do obsługi klienta bywa kłopotliwe. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania oraz o kontakt z nami w razie innych pytań lub w celu uzyskania dalszych informacji.
Dostawa w okresie świątecznym: czego można się spodziewać?
Okres świąteczny to jeden z najbardziej pracowitych czasów dla firm kurierskich na całym świecie. Przy tak dużej liczbie przesyłek i Świętach wypadających w dni robocze, dostawy mogą potrwać dłużej.
Robimy wszystko, aby wszystko przebiegło sprawnie, ale może się zdarzyć tak, że wystąpią opóźnienia niezależne od nas.
Aby uniknąć opóźnień, zalecamy złożenie zamówienia jak najszybciej.
Dziękujemy za cierpliwość I wyrozumiałość!
Ile wynosi koszt wysyłki?
Oferujemy darmową wysyłkę kurierem InPost w przypadku wszystkich zamówień powyżej 250 zł. W pozostałych przypadkach dostawa do domu kosztuje jedynie 29 zł.
Wysyłka mniejszych paczek stanowi marnotrawstwo zdolności przewozowych. Dlatego przy zamówieniu poniżej 100 zł pobieramy opłatę za przesyłkę w wysokości 39 zł. Mamy nadzieję, że łącząc zakupy, pomożesz zapobiec niepotrzebnemu namnażaniu przesyłek.
Chciałbym/chciałabym zmienić lub anulować moje zamówienie.
Zmiany w zamówieniu niestety nie są możliwe, ale możesz anulować zamówienie i złożyć nowe. Anulowanie zamówienia jest łatwe i możliwe, jeśli nie zostało ono jeszcze spakowane. Przejdź do swojego konta klienta, a w szczegółach zamówienia kliknij przycisk ''Anuluj zamówienie'' i potwierdź.
Kiedy otrzymam paczkę?
Dostarczenie zamówienia z naszego magazynu w Danii na adres w Polsce może zająć do 6–8 dni roboczych.
Jak mogę śledzić przesyłkę?
Gdy paczka zostanie skompletowana, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym śledzenie przesyłki.
Zamówienia wysyłamy własnymi ciężarówkami bezpośrednio z Danii do Polski. Zamówienia można śledzić za pomocą DHL, gdy zostaną zeskanowane przez tę firmę w Polsce. Możesz mieć pewność, że paczka jest w drodze, zanim dotrze do firmy kurierskiej, nawet jeśli nie widzisz aktualizacji, gdy korzystasz z linku do śledzenia przesyłki.
Co mam zrobić, jeśli paczka nie dotarła do mnie po upływie 8 dni roboczych?
Czasami mogą wystąpić dodatkowe opóźnienia. W bardzo rzadkich przypadkach (w przypadku mniej niż jednej na 10 000 paczek), mogą wystąpić problemy podczas transportu. Jeśli nie otrzymasz paczki w ciągu 6 dni roboczych po terminie planowanej dostawy, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli przyjrzeć się tej sprawie i zadbać, by zamówienie do Ciebie dotarło.
Nie mam potwierdzenia zamówienia. Czy możecie mi pomóc?
Chcemy mieć pewność, że masz wszystkie informacje dotyczące Twojego zamówienia. Jeśli potwierdzenie zamówienia nie trafiło do spamu, prosimy o kontakt, abyśmy mogli Ci je wysłać.
Co zrobić, jeśli produkt, który do mnie dotarł, jest uszkodzony lub wadliwy?
Jeśli masz uszkodzony lub wadliwy produkt, prosimy o jak najszybsze wysłanie e-maila, abyśmy mogli jak najszybciej Ci pomóc. W większości przypadków wyślemy Ci nowy produkt lub od razu zwrócimy pieniądze.
Pamiętaj, aby dołączyć numer zamówienia oraz, w miarę możliwości, dokumentację zdjęciową uszkodzonych produktów (w tym numer partii i datę ważności lub numer seryjny urządzenia), abyśmy mogli przekazać reklamację naszym dostawcom.
Jak odesłać produkt w przypadku zmiany zdania?
Każdemu z nas zdarza się zmienić zdanie w kwestii zakupu i rozumiemy, że naszym klientom może przydarzyć się to samo. W przypadku zmiany zdania w kwestii zamówienia lub produktu zapraszamy do lektury naszej polityki zwrotów zawartej w naszym regulaminie.
Czy mogę zamówić jako firma?
Tak. Wielu z naszych klientów to firmy. Firmy dokonują zakupów w dokładnie taki sam sposób jak klienci indywidualni.
Z miłą chęcią Ci pomożemy!
Napisz
Zadzwoń
22 524 40 93
Poniedzialek - Czwartek: 9:00-16:00
Piątek: 9:00-14:00